Advertorial

De la Doina la Gerovital Men

 “O luptă-i viața, deci te luptă ’’ spunea poetul acum o sută de ani. Nimic nou am spune noi azi. Viteza de comunicare a crescut, deplasarea se face mult mai ușor, orientarea oamenilor către performanță e mult mai agresivă. Liniștea, tihna, odihna au dispărut. Societatea de astăzi vrea competiție, vrea egocentrism, vrea profit. O întreagă structură de obiceiuri, tradiții, mentalități a fost zdrobită sub necesitatea eficienței capitaliste. Fiecare e dator să-și poarte singur de grijă, să-și dozeze energia, să-și optimizeze resursele pentru mult râvnitul succes.

În lumea asta, cu întâlniri de 15 minute și timp restrâns pentru orice, e foarte important să transmiți concentrat totul într-un interval cât mai scurt. Se știe deja că prima impresie e esențială. Trebuie să emani siguranță de sine, optimism, încredere, hotărâre. Iar lucrul ăsta se face prin toate mijloacele aflate la dispoziție, haine, accesorii, tunsoare, parfum, aspect în general.

Alegerea produselor cosmetice reprezintă o decizie importantă pentru că acestea au intrat într-un fel de rutină. Din acest motiv, în momentul în care cu ceva ani în urmă nu am reușit să fiu consecvent cu o gamă de produse, am ales acum să fiu mai conservator. Riscul major cu lucrurile de import este că ele apar pe piață, pot rămâne o perioada după care dispar fără urmă. În plus, alegerea unui produs 100% românesc mă face să cred că-mi manifest cumva apartenența și atașamentul la ceva. Pe vremuri cunoșteam la modul cotidian laptele de hidratare Doina, era produs la Cluj de Farmec. Era un produs extrem de comun. Tot atunci am auzit și eu ca toată lumea de renumitul Gerovital produs de Ana Aslan. În momentul în care s-a lansat noua gamă de cosmetice pentru bărbați- Gerovital Men am devenit instant client. Mă ajută să mă simt în formă, să mă exprim, să evoluez convingător.

În lumea de azi scăpată de vechile cutume și orientată obsesiv spre câștig contează foarte mult personalitatea. Dacă performanța nu are gen pentru că se bazează mult pe cifre, imaginea e ceva ce ține de individ. Un bărbat trebuie să transmită masculinitate, siguranță de sine, generozitate, vitalitate, o femei transmite, independența, delicatețe, calm, înțelegere. Parfumul, spray-ul, anti-perspirantul, cremele, care aduc o notă personală participa nemijlocit la definirea fiecăruia.

Nu sunt un mare cunoscător cum nici măcar nu sunt un pasionat al domeniului produselor de igienă personală. Le folosesc pentru că au devenit indispensabile. În fiecare zi, după bărbierit, folosesc fiolele cu Acid Hialuronic 5% Gerovital Men care îmi redau prospețimea necesară unei zile lungi. Am observat că oamenii doresc să se întovărășească cu cei care au succes, cei dinamici, cei determinați. Pur și simplu o atitudine pozitivă atrage ca un magnet generând în final performanță.

Uneori soluțiile pentru cele mai complexe probleme se află chiar lângă noi. Farmec de la Cluj, care e o societate înființată în 1945 cu o istorie bine-cunoscută pe plan național, este și astăzi la fel de prezentă și validă. Am renunțat să-mi complic viața cu rezolvări complicate sau extravagante când lucrurile sunt foarte simple. Să folosim ceea ce am mai folosit și a funcționat. Cum s-ar spune în fotbal ‘echipa câștigătoare nu se schimbă’.

Articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2019

Susține blogul cu un share:

This Post Has One Comment

  1. Pingback: Proba 14. Performanță pe toată linia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ti-a placut articolul? Sustine acest blog cu un share!

Te-ai abonat cu succes!

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Nuculus will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.